مرحله دوم (ثبت نام حضوری ) :

کلیه پذیرفته شدگان دانشکده پرستاری الیگودرز (ورودی مهر و بهمن) پس از طی مرحله اول  و انجام ثبت نام اولیه، جهت قطعی نمودن فرایند ثبت نام در تاریخ  شنبه 1403/7/28 لغایت پایان وقت اداری مورخ 1403/7/30 با در دست داشتن اصل مدارک و اسکن شده مدارک ،به دانشکده پرستاری الیگودرز  مراجعه فرمایید. .توجه شود حتما جهت ثبت نام حضوری به کد رشته قبولی خود دقت فرمایید.

 

 

مدارک لازم برای ثبت‌نام پذیرفته شدگان:

 

1-اصل وکپی شناسنامه از کلیه صفحات (2 سری در زمان تحویل مدارک)

 

2- عکس تمام رخ  تهیه شده در سال جاری به تعداد مورد نیاز(12 عکس در زمان تحویل مدارک)

    * اصل وکپی عکس با فرمت  JPEG وحجم کمتراز 50kb :

    *  عکس رنگی، زمینه سفید، ابعاد عکس ۴×۳ و بدون حاشیه، تمام رخ، کاملاً واضح و بدون اثر مهر، منگنه و ... و مربوط به سال جاری باشد.

    * اسکن عکس از روی کارت های شناسایی(کارت ملی، شناسنامه و مدارک مشابه) قابل قبول نیست.

 

3- اصل و کپی کارت ملی ( پشت ورو) (2 سری در زمان تحویل مدارک)

توجه: پذیرفته شدگانی که فاقد کارت ملی هوشمند می باشند کارت ملی قدیمی + رسید کارت ملی هوشمند بارگذاری نمایند.

 

4-  مدرک نظام وظیفه جهت آقایان :

اصل و تصویر کارت پایان خدمت هوشمند یا کارت معافیت دائم هوشمند(کفالت،ایثارگران و موارد خاص) ، تصویر برگ معافیت موقت هولوگرام دار بدون غیبت (پزشکی،کفالت و سایر ...) در مدت اعتبار آن، ارائه برگ معافیت تحصیلی نظام وظیفه(تکمیل فرم درخواست معافیت تحصیلی جهت مشمولین نظام وظیفه بصورت تایپ شده وارائه آن به کارشناس دانشکده در زمان تحویل مدارک) 

توجه: ویژه پذیرفته شدگان مشمول نظام وظیفه

4-1-  دانش آموزان سال آخر دوره نظام آموزشی جدید (۳-۳-۶) به شرط اتمام تحصیل حداکثر تا ۲۰ سالگی می بایست جهت دریافت معافیت تحصیلی به درگاه خدمات الکترونیکی انتظامی به نشانی sakha.epolice.ir مراجعه و پس از دریافت معافیت تحصیلی بر روی سامانه ثبت نام بارگذاری نمایید.

4-2- ثبت درخواست معافیت تحصیلی برای دانشجویان شامل مراحل ذیل می باشد:

1. ثبت اطلاعات فردی

2. ثبت اطلاعات تحصیلی مقطع قبلی

3 . ثبت اطلاعات مقطع تحصیلی جدید و درخواست معافیت تحصیلی

4. پرداخت هزینه درخواست

پس از پرداخت هزینه، درخواست دانشجو جهت بررسی سوابق و تایید به کاربر دانشگاه مربوط ارسال میشود.

4-3- پذیرفته شدگان برای ثبت درخواست معافیت تحصیلی می توانند از طریق دفاتر پلیس +10 نیز اقدام نمایند.

4-4- پذیرفته شدگان دانشگاه که در حال گذراندن خدمت سربازی می باشند نیز باید در سایت ثبت درخواست کنند و پس از تایید مجوز ثبت نام از دانشگاه می توانند از معاونت های وظیفه عمومی سراسرکشور مجوز ترخیص را دریافت و سپس نسبت به طی مراحل ترخیص از خدمت اقدام نمایند.

4-5- پذیرفته شدگان باید تمامی مراحل ثبت درخواست معافیت تحصیلی خود تا صدور مجوز ثبت نام از سوی وظیفه عمومی را مشاهده و پیگیری نمایند و مجوز ثبت نام صادره از وظیفه عمومی یا برگه معافیت تحصیلی دانشجویی (نامه تاریخ، شماره وامضا دارد) را اسکن و ارسال نمایند.

4-6- از ادامه تحصیل دانشجویانی که برگه مجوز ثبت نام صادره از وظیفه عمومی خود را در مهلت مقرر اسکن و ارسال ننمایند جلوگیری خواهدشد.

4-7- دانشجویان در تکمیل فرم درخواست معافیت تحصیلی نظیر مقطع تحصیلی، شروع به تحصیل، رشته تحصیلی و مقطع قبلی و نام دانشگاه دقت کافی نمایند.

4-8-  مشمولان غایب مجاز به ادامه تحصیل نیستند و در صورت  قبولی در دانشگاه، مجوز تحصیلی برای آنان صادر نگردیده و دانشگاه مجاز به ثبت نام از آنان نیست.

4-9-  ترخیص سربازان حین خدمت صرفا جهت تحصیل در مقطع کارشناسی و بالاتر مجاز بوده و ترخیص آنان جهت تحصیل در مقطع کاردانی مجاز نیست .جهت انجام امور ترخیص از خدمت به درگاه خدمات الکترونیکی انتظامی به نشانی sakha.epolice.ir مراجعه و پس از انجام امور مربوطه و اخذ برگه معافیت تحصیلی جهت ثبت نام الکترونیکی اقدام نمایید. بدیهی است این دانشگاه هیچگونه مسئولیتی در زمینه ترخیص یا معافیت تحصیلی مشمولین در حال انجام خدمت نظام وظیفه برعهده نخواهد داشت.

تذکر مهم :پذیرفته شدگانی که ورودی نیمسال دوم (بهمن ماه) سال تحصیلی 1404-1403 می باشند جهت ثبت نام نیازی به ارائه معافیت تحصیلی دانشگاهی ندارند و معافیت تحصیلی دوره دانش آموزی یا دفترچه اعزام به خدمت بدون غیبت را بارگذاری نمایند.این قبیل پذیرفته شدگان می بایست ابتدای بهمن ماه سال جاری  با مراجعه به سامانه sakha.epolice.ir  معافیت تحصیلی دانشجویی دریافت نمایند.

4-10- مهلت ثبت درخواست معافیت تحصیلی در سامانه وظیفه یک ماه می باشد، در غیر این صورت از ادامه تحصیل شخص جلوگیری خواهد شد.

 

5-  تکمیل فرم‌های اخذ تعهد از پذیرفته شدگان شامل:(جهت دانلود فرم‌ها روی شماره فرم کلیک نمایید. هر دانشجو فرم مربوط به خود را دانلود و تکمیل نماید. نیازی به دانلود همه فرم‌ها نیست).

  (فرم شماره ۱)- فرم اخذ تعهد از فارغ التحصیلان دانشگاهها و موسسات آموزش عالی داخل و خارج از کشور و دانشجویان فعلی و انصرافی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور-تکمیل این فرم برای همه پذیرفته شدگان الزامی است.

  (فرم شماره 2)- پذیرفته شدگان رشته های مختلف گروه پزشکی در سهمیه های  منطقه ۱ و رزمندگان وایثارگران می بایست فرم شماره 2 را تکمیل نمایند.

  (فرم شماره 3)- پذیرفته شدگان رشته های مختلف تحصیلی به غیر از گروه پزشکی در سهمیه های مناطق ۲ و ۳ می بایست فرم شماره 3 را تکمیل نمایند.

  (فرم شماره 4)- پذیرفته شدگان رشته های مختلف گروه آموزشی پزشکی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سهمیه های مناطق 2 و 3 در آزمون سراسری می بایست فرم شماره 4 را تکمیل نمایند.

از پذیرفته شدگان سهمیه مناطق 2 و 3 به دلیل امتیازاتی که در پذیرش سهمیه‌ای از آن برخودار شده اند، تعهد خدمت به میزان 2 برابر طول مدت تحصیل (تعهد آموزش رایگان و تعهد سهمیه) در شهرستانهای واقع در سهمیه منطقه اخذ می‌شود.

تعهد آموزش رایگان منحصرا مربوط به پذیرفته شدگان رشته های تحصیلی دوره روزانه دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی است.

*لازم به ذکر است پذیرفته شدگان رشته های تحصیلی که از آنان شهریه اخذ میشود مشمول این تعهد نیستند.*

 (فرم شماره 5)- پذیرفته شدگان دارای تناقض معدل کتبی نهایی دیپلمه های دوره نظری و معدل کل مربوط به دیپلمه های نظام قدیم، فنی و حرفه ای و کاردانش در آزمون سراسری سال 1402 (رشته های تحصیلی پذیرش صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی  بدون آزمون) می بایست فرم شماره 5 را تکمیل نمایند.

 (فرم شماره 7)- فرم اخذ تعهد از پذیرفته شدگان سهمیه استانهای محروم در آزمون سراسری در اجرای مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی است.

 (فرم شماره 8) -فرم اخذ تعهد از دارندگان مدرک کاردانی» داوطلبان مرد« پذیرفته شده در رشته های تحصیلی مربوط در گروه ذیربط در آزمون سراسری (برای دانش آموختگان دوره کاردانی دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی و همچنین دوره کاردانی نظام جدید)

 (فرم شماره9)-جهت پذیرفته شدگان آزمون سراسری که توسط اداره کل آموزش و پرورش کارمندان بدون سپردن تعهد خدمت به وزارت آموزش و پرورش تایید می گردد.

 (فرم شماره 10) فرم معرفی دانشجویان کارمند برای ثبت نام و ادامه تحصیل در دانشگاه که توسط بالاترین مقام اداری تایید می گردد.

 (فرم شماره 11) فرم اخذ تعهد محضری از پذیرفته شدگان طرح گزینش مناطق محروم و بومی استانهای محروم در هریک از رشته های تحصیلی گروه آموزش پزشکی در آزمون سراسری است.

 توجه : سهمیه 30 % دانشجوی بومی از محل اصلاح قانون برقراری عدالت آموزشی:  با ارائه مدرک دال بر بومی بودن باید نسبت به سپردن تعهد محضری مبنی بر انجام خدمت به مدت  5/1  برابر طول مدت تحصیل که غیرقابل خرید و جابجایی است،  اقدام لازم به عمل آورند.

 (فرم شماره 13)- فرم اخذ تعهد از پذیرفته شدگان سهمیه 100 درصد بومی آزمون سراسری سال 1402 با سهمیه مناطق 2 و 3 (موضوع سهمیه بومی استان/بومی شهری) می باشد .

 (فرم معاینات پزشکی دانشجویان )

 ابتدا این فرم را پرینت و پس از تکمیل فرم معاینات پزشکی دانشجویان در مرکز جامع سلامت نزدیک محل سکونت توسط مراقبین سلامت و پزشک مرکز، جهت تایید برخورداری از توانایی جسمی لازم متناسب با رشته قبولی ، به همراه سایر مدارک در زمان ثبت نام حضوری به واحد آموزش دانشکده تحویل نمایید. تکمیل این فرم برای همه پذیرفته شدگان الزامی است.

 فرم انصراف قطعی:دانشجویان انصرافی دوره روزانه دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی لازم است قبل از ثبت نام در رشته قبولی جدید نسبت به انصراف از قبولی قبلی اقدام و اصل فرم انصراف از تحصیل و  گواهی تسویه حساب کامل تأیید شده دانشگاه و اداره کل امور دانشجویان داخل ارائه نماید. دانشجویانی که به هر دلیل نسبت به انصراف قطعی و انجام تسویه حساب با دانشگاه اقدام ننموده‌اند مجاز به ثبت نام نیستند.

دریافت فرم مخصوص انصراف قطعی از پذیرفته شدگانی که دانشجوی دوره روزانه سنوات قبل بوده اند، الزامی است.

 

6- مدرک تحصیلی

پذیرفته شدگان بر اساس نظام آموزشی خود (نظام آموزشی جدید ۳-۳-۶ ، سالی واحدی یا ترمی واحدی) مدارک زیر را در سامانه ثبت نام بارگذاری نمایند:

6-1- (نظام آموزشی جدید (۳-۳-۶:

6-1-1 اسکن مدرک یا گواهی دیپلم متوسطه (پایه دوازدهم نظام آموزشی جدید) با درج بخش و شهرستان محل اخذ مدرک

6-1-2-گواهی مربوط به عنوان رشته تحصیلی و شهر و بخش 3 سال آخر تحصیل

6-1-3-  اسکن کارنامه تحصیلی سه سال آخر دبیرستان (پایه دهم تا دوازدهم) برای بررسی عنوان رشته تحصیلی و شهر و بخش 3 سال آخر تحصیل

6-2- نظام سالی واحدی یا ترمی واحدی:

6-2-1-  اسکن مدرک دیپلم متوسطه نظام آموزشی ترمی واحدی / سالی واحدی با درج بخش و شهرستان

محل اخذ مدرک.

6-2-2- گواهی سال ما قبل دیپلم با درج بخش و شهرستان محل اخذ مدرک.

6-2-3-  اسکن کارنامه تحصیلی دیپلم متوسطه نظام آموزشی ترمی واحدی/سالی واحدی در هر یک از سال های 1384 به بعد

6-2-4- اسکن کارنامه تحصیلی دوره پیش دانشگاهی از سال 1391

6-2-5- فارغ التحصیلان مقاطع کاردانی دانشگاههاوموسسات آموزش عالی :  اسکن اصل یا گواهی مدرک کاردانی بارگذاری نمایند. همچنین فارغ التحصیلان مقطع کاردانی گروه آموزش پزشکی که شامل طرح نیروی انسانی می باشند و در کنکور سراسری سال 1403 در رشته های مقطع کاردانی و کارشناسی پذیرفته شده اند می بایست گواهی پایان طرح نیروی انسانی را ارائه نمایند.

تاریخ پایان طرح نیروی انسانی برای رشته های تحصیلی نیمسال اول باید تا 31/6/1403 و رشته های تحصیلی پذیرش برای نیمسال دوم باید حداکثر تا 30/11/1403 باشد. پذیرفته شدگان مقطع دکتری عمومی(رشته های پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی) نیازی به ارائه گواهی پایان طرح نیروی انسانی ندارند.

6-2-6- دارندگان مدرک کاردانی پیوسته و ناپیوسته نظام جدید: اصل یا گواهی مدرک کاردانی آموزشکده های فنی و حرفه ای، دانشگاه جامع علمی-کاربردی یا دانشگاه آزاد اسلامی و اصل یا گواهی تحصیلی سال اول، دوم و سوم دبیرستان یا هنرستان با مهر و امضاء مدیردبیرستان یا هنرستان با درج بخش و شهرستان محل اخذ مدرک در ضمن مدرک کاردانی پیوسته و ناپیوسته بدون شرط معدل به جای مدرک پیش دانشگاهی برای پذیرفته شدگان ملاک عمل و قابل قبول است .

 تاریخ اخذ مدرک کاردانی برای رشته های تحصیلی نیمسال اول باید حداکثر تا پایان 31/6/1403 و رشته های تحصیلی پذیرش برای نیمسال دوم باید حداکثر تا 30/11/1403با مشخص بودن وضعیت نظام وظیفه باشد در غیر اینصورت قبولی داوطلب لغو خواهد شد.

6-2-7- افرادی که با استفاده از سهمیه بهیاری پذیرفته شده اند می بایست مدارک زیر را نیز ارائه نمایند:

6-2-7-1- معرفی نامه مبنی بر داشتن سه سال خدمت اعم از دولتی یا غیر دولتی به عنوان بهیار در استان محل خدمت پس از اخذ مدرک دیپلم بهیاری به تایید دفتر پرستاری محل خدمت

6-2-7-2- ارائه مدرک کامل دیپلم متوسطه بهیاری نظام قدیم(۴ساله) و یا نظام جدید ۳-۳-۶ (۳ساله) و یا دیپلم بهیاری نظام سالی واحدی یا ترمی واحدی به اضافه مدرک پیش دانشگاهی مورد تائید وزارت آموزش و پرورش حداکثر تا تاریخ 31/06/1403ضروری است.

6-2-8- دارندگان مدرک معادل کاردانی:اصل مدرک یا گواهی دانش آموختگی در دوره ی معادل( همه دارندگان مدرک معادل که تا سا ل ١٣٨١ به دورههای مذکور راه یافته اند، حسب مورد از تسهیلات مصوبه شماره ٧٧٦٣٣ /2 به تاریخ 28/5/1392  برای ادامه تحصیل در مقاطع رسمی بالاتر برخوردار می شوند.

6-2-9- کارمندان دولت :اصل حکم مرخصی سالانه یا موافقت رسمی و بدون قید و شرط و تصویر حکم کارگزینی برای کارکنان رسمی، پیمانی، شاغلین و بازنشستگان وزارتخانه های علوم، تحقیقات و فناوری و بهداشت، درمان وآموزش پز شکی و سایر مؤ سسات آموزشی تابعه وزارتخانه‌های مذکور.

 

7- رسید دو مدرک ، سوابق تحصیلی و تائیدیه تحصیلی (حجم فایل حداکثر ۲۰۰ کیلوبایت)

7-1- پذیرفته شدگان با مراجعه به سامانه  https://emt.medu.ir و مشخص نمودن نظام آموزشی،با انتخاب گزینه "سوابق تحصیلی"  و "تاییدیه تحصیلی"   ارسال هر دو مدرک فوق ،به دانشگاه علوم پزشکی لرستان را درخواست نمایند. پس از کامل شدن فرایند درخواست کد پیگری جداگانه‎ای برای هر مدرک در اختیار شما قرار خواهد گرفت و این کد را در سامانه ثبت نام الکترونیکی ثبت نمایید و کد رهگیری و رسید دریافتی به همراه سایر مدارک  در زمان ثبت نام حضوری به آموزش دانشکده تحویل دهید.

7-2- پذیرفته شدگان نظام آموزشی ترمی واحدی/سالی واحدی ، در زمان ثبت درخواست مدارک فوق علاوه بر مدارک دیپلم باید مراحل فوق را برای مدرک پیش دانشگاهی نیز انجام دهند.

7-3- فارغ التحصیلان شهریور سال 1395 و بعد از آن نیازی به مراجعه حضوری به مدارس و مناطق آموزش و پرورش محل تحصیلی خود ندارند، اما فارغ التحصیلان خرداد 1395 و قبل از آن با کد پیگیری صادر شده از سامانه فوق به همراه مدارک تحصیلی که توسط سازمان سنجش برای ثبت نام در دانشگاهها اعلام شده ، باید به ادارات آموزش و پرورش محل تحصیل خود مراجعه کنند تا مسئول سنجش آموزش و پرورش منطقه پس از برسی و تایید ،مدارک تحصیلی را اسکن و در سامانه بارگذاری نماید.

7-4- هنگام ثبت درخواست سوابق و تاییدیه تحصیلی به موارد زیر توجه فرمایید:

استان استعلام گیرنده:لرستان

نوع استعلام گیرنده: وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی

استعلام گیرنده:دانشگاه علوم پزشکی لرستان

 

8 -پرینت کارنامه کنکور سراسری

 

9- پرینت ثبت نام اینترنتی

 

 

پس از اطمینان از تکمیل مدارک و ثبت نام اینترنتی،فرم تاییدیه ثبت نام اینترنتی را چاپ نموده و همراه با اصل مدارک از روز شنبه مورخ 1403/07/28 لغایت دوشنبه 1403/07/30 از ساعت 8 صبح  لغایت ۱۴ ، طبق جدول زمانبندی ذیل به دانشکده ارائه نمائید. درغیراین صورت ثبت نام شما کان لم یکن تلقی خواهد گردید. 

رشته تحصیلی

حرف اول نام خانوادگی

تاریخ مراجعه

کلیه رشته ها

الف- ب- پ- ت- ث- ج- چ- ح- خ- د- ذ

28/7/1403

کلیه رشته ها

ر- ز- ژ- س- ش- ص- ض- ط- ظ- ع

29/7/1403

کلیه رشته ها

غ- ف- ق-ک - گ- ل- م - ن- و- ه - ی

30/7/1403

 

 

قابل توجه پذیرفته شدگان شهریه پرداز:

پس از طی فرایند ثبت‌نام و تحویل مدارک به دانشکده‌، پرداخت شهریه و تسویه حساب مالی، قبل از انجام انتخاب واحد الزامیست. برای ترم‌های آتی پرداخت 50درصد شهریه قبل از انتخاب واحد و مابقی شهریه می‌بایست تا دو ماه بعد تسویه گردد. پرداخت شهریه فقط به صورت آنلاین و از طریق سایت هم‌آوا و دسترسی خود دانشجو انجام می‌گیرد.

 

مراحل واریز شهریه به صورت آنلاین به شرح ذیل می‌باشد:

  • ابتدا وارد سامانه stu.lums.ac.ir شوید.
  • کدکاربری شماره دانشجویی و پسورد کدملی شماست.
  • برای پرداخت شهریه از بخش پرداخت برخط اقدام نمایید.
  • از پرداخت‌های خود پرینت یا اسکرین شات تهیه نمایید.
  • پس از پرداخت شهریه می‌توانید تأییدیه آن را از واحد شهریه‌پرداز اخذ و تحویل واحد آموزش نمایید تا انتخاب واحد شما انجام شود.
  • دانشجویان و فرزندان جانباز دارای سهمیه جانبازی بالای 25درصد و خانواده شهدا در بدو ورود به دانشگاه ضمن تکمیل مدارک خود در ستاد شاهد و ایثارگر، کپی کارت ایثارگری خود را به واحد شهریه‌پرداز نیز تحویل دهند.
  • برای ارتباط با واحد شهریه‌پرداز به صورت غیرحضوری به آیدی @shahriyeh_lums در پیام‌رسان ایتا پیام ارسال نمایید. برای دسترسی بهتر، ابتدا آیدی مذکور را در پیام‌های ذخیره شده‌ی ایتا ذخیره کرده و روی آن کلیک و سپس پیام ارسال نمایید.

 

1-شهریه رشته های پزشکی، داروسازی و دندانپزشکی مبلغ 188،669،250 ریال

 

2-شهریه کلیه‌ی رشته ها در مقطع کارشناسی ارشد مبلغ 146،543،525ریال

 

3-شهریه کلیه‌ی رشته ها در مقطع کارشناسی مبلغ 106،107،646 ریال

 

4-شهریه کلیه‌ی رشته ها در مقطع کاردانی مبلغ 73،271،762 ریال